Redlight District

ponedjeljak, 27.06.2005.

svadbeno veselje ...

plug & play

Volite li svadbe? Spadam u rijetku kategoriju ljudi koja ih ne simpatizira... Naravno, one tipične, u hotelskim ili restoranskim salama, s očajnim bendom već po defaultu, s uvijek previše hrane i pića, razularenim kumovima, usiljenim osmijesima nepoznatih, loše odjevenih uzvanika i katastrofalnim običajima, poput skidanja podvezice s mladenkine butine... Vjerojatno uklet davnim prokletstvom, prije nekoliko tjedana završih na jednoj takvoj usiljenoj veselici u gradiću nadomak Zagreba. Kako sam već određeno vrijeme u ulozi vuka samotnjaka po pitanju ozbiljnije veze, na svadbi poznanika iz srednjoškolskih dana završio sam solo. Nije neki big deal, čak štoviše, soliranje stvara određene prednosti glede povremenih muško-ženskih odnosa, if you know what I mean...

Bilo kako bilo, odlučio sam ne poštivati baš strogo kretenski zakon nula-nula, pa sam nakon večere s čašom u ruci izašao pred salu iz koje je treštala loša kopija narodnjačkog hita. Uživao sam otpuhujući tanke dimove cigarete i otpijajući gutljaje laganog gemišta, kad je na terasu izašla silueta dugokose plavuše. Prepoznavanje uspješno. Snimio sam je još ispred crkve. Vitka, duge plave kose, u haljini koja je otkrivala zamamne atribute... Takav profil obično pohranim u posebnoj ladici mozga, no zašto i ovog puta nije bilo tako? Aha... Da, nažalost, držala je za ruku nekog tipa koji joj uopće nije išao uz haljinu... Zato sam preko tog slučaja već u startu stavio debeli, crni 'x'. Primijetivši me u polutami terase nasmiješila se, a kad sam joj uzvratio osmijeh odlučila je prići. 'Vani je puno ljepše', započela je neobaveznu konverzaciju. 'Definitivno', odvratio sam odmjerivši je znakovito od glave do pete. Nasmijala se poluglasno. 'A ti si ovdje...', zapitala je bez persiranja, ocijenivši kako smo po godinama valjda tu negdje. 'Greškom', odgovorih otpivši još jedan gutljaj, na što se ponovo nasmijala. 'Ne voliš baš svadbe', nastavila je intervju. 'Ovisi', rekao sam podigavši obrve. Nisam ni mislio da je neće zanimati. 'O čemu'? Osmjehnuh se. 'Pa, o tome tko je sve pozvan', odgovorio sam. Shvatila je poruku. 'Pa kako ti se sviđa večerašnji sastav gostiju', nastavila je verbalnu igricu. Dubokim pogledom skenirao sam njezin duboki dekolte. 'Fantastično', rekoh, na što se grleno nasmijala primajući kompliment. 'Cigaretu', zapitao sam. 'Mhmm... radije piće', odgovorila je, zagonetno se osmjehujući. Priznajem, zbunila me, jer sam u ruci držao samo svoju čašu. Kao da je željela to i postići pažljivo me promatrila, a onda uhvatila ruku kojom sam držao čašu. 'Ja ću gemišt, hvala', rekla je i uzela mi čašu iz ruke, otpivši gutljaj. Ovo je bila rukavica u lice. Nasmijao sam se.

'Mmmm, kako me bole noge...', rekla je i oslonila se na ogradu terase, odloživši čašu na nju, 'baš sam se naplesala'. Pridigla je nogu i rukom uhvatila stopalo, s kojeg je skliznula oskudna sandalica i zaklopotala tresnuvši o pod. Odlučih nastaviti dvosmisleno. 'Znam savršenu metodu opuštanja', rekoh. Zanimalo ju je kakvu. 'Recimo da iziskuje drugačiju atmosferu, puno intimniju'... Htio sam vidjeti dokle je spremna ići. 'A kakvu tehniku primijenjuješ', upitala je, vragolasto se osmjehujući. 'Za početak, ručnu', rekao sam gaseći opušak vrhom cipele. 'Mmmm, sviđa mi se... a kasnije', nastavila je propitivanje. 'Ovisi o profilu klijenta', odvratih, 'to je vrlo osobna metoda'. Spustila je nogu i zamišljeno zagrizla usnu, a onda odlučila oprobati sav svoj šarm. 'Baš bih htjela isprobati tu metodu, noge mi otpadaju'. Zabacila je ruke iza leđa i isturila grudi. Ugodno iznenađen i ohrabren njezinim angažmanom rekao sam 'pa, mogli bi se nešto dogovoriti... samo, postoji jedan problem'. Začuđeno me pogledala. 'Koji', zapitala je. 'Odgovarajući prostor', rekoh. Nasmiješila se i dubokim, senzualnim glasom upitala 'zadnje sjedalo odgovara'?

Nije čekala moj odgovor, očito je dobro poznavala mušku vrstu i naše animalne nagone. Samo me uhvatila za ruku i povela do kraja terase. Spustili smo se stepenicama na parkiralište i krenuli u mrak. 'Malo je daleko, valjda ću izdržati', prokomentirala je znakovito. Pomislio sam na onog njezinog orangutana. Vjerojatno staklenih očiju i razdrljene košulje lovi kumu za dupe u žaru pomahnitalog plesa, dok ja ovdje s njegovom svakako boljom polovicom krećem u nepoznato, prema nečemu što bi moglo svršiti tko zna kako. Mogao sam samo željeti da svrši na obostrano zadovoljstvo... Elem, nije ispuštala moju ruku sve dok iz torbice nije izvukla ključ i usmjerila ga prema jednom od automobila, čija svjetla su namignula reagiravši na upućenu poruku. 'Tu smo', rekla je i otvorila stražnja vrata, 'ja prva'? Kimnuo sam potvrdno glavom, a ona se sagnula i uvukla kroz vrata, otkrivajući mom halapljivom pogledu čvrstu butinu kroz rasporak na haljini. Kurac mi je otvrdnuo u tren oka, a kad je mrak automobila progutao njezinu nogu, još sam jednom pomislio na to kamo ovo vodi. Pa ipak, razmišljajući više onom drugom glavom, uvalio sam se u mirišljavu unutrašnjost prostranog automobila, zatvorivši vrata za sobom. Ona se osmjehivala, gledajući me ravno u oči. 'Dakle, da isprobamo tu famoznu metodu', nastavila je zadirkivanje. Odlučih improvizirati. 'Za početak, potrebno se okrenuti leđima prema meni'. Prihvatila je igru. Okrenula se na rubu sjedala, pokazujući mi svoja gola ramena. Pokušavao sam obuzdati lupanje srce dubokim disanjem. 'Sada je potrebno kleknuti'. Znao sam da će me slušati. Izula je sandalice, podigla noge na sjedalo i podvila ih pod oblim dupetom, sapetim tankom tkaninom haljine. Jasno sam vidio rub tangica, a vrag u mojim boksericama još je otvrdnuo. Posebno su me uznemiravala njezina stopala, čiju donju stranu je nesebično otkrila mom halapljivom pogledu. Pomislih kako bi lijepo bilo svršiti po njima. 'A sad', reagirala je na moju kratku inertnost. 'A sad se potrebno opustiti i duboko disati', uputio sam je i uhvatio rukama njezina stopala, utisnuvši palce ispod peta. 'Mmmmmm', uzdahnula je duboko, dajući zeleno svjetlo mojoj namjeri.

Počeo sam kružiti palčevima upirući ih u meke tabane, pritiščući istovremeno stopala prstima. Reagirala je na podražaje dubokim uzdasima i trzajima tijela. Zabacila je glavu unazad i njena ravna plava kosa rasula se po leđima, šireći oko sebe lepršavi miris. Sreća da sam je na vrijeme okrenuo od sebe, jer bi se sigurno uplašila izbočine na mojim hlačama. Zatomljeni uzdasi koje je ispuštala samo su više učvršćivali stvar, a kad je izustila 'mmmm, sviđa mi se' krenuo sam prstima jedne ruke po vanjskom rubu njezine noge. 'Ahaaa...', dala je svoj pristanak, pa sam se udobnije smjestio i ponovio postupak na drugoj nozi. Sasvim polako obgrlio sam je rukama, približivši se nadomak tog mirišljavog tijela. Osjetio sam kako drhti u očekivanju mog sljedećeg pokreta. Između palca i kažiprsta uhvatio sam joj čašice koljena i stao ih masirati. 'Sad ćemo malo raditi na ovom dijelu', šapnuo sam joj kraj uha i nastavio masirati koljena uz njezine tihe uzdahe. Pazeći da je (još) ne dotaknem svojim tijelom, krenuo sam vrhovima prstiju od koljena nagore. Prešavši preko ruba haljine, negdje na pola butine zastao sam i ponovio postupak. Nekoliko puta... Cestom uz parkiralište prošao je automobil i njegova svjetla zaparala su tamu, pa sam u u zatamnjenom staklu načas ugledao njene isturene grudi. 'Taaako... a sad je potrebno zauzeti položaj četveronoške', dao sam sljedeću uputu. 'Ah, da?...', zapitala je više retorički i bez puno oklijevanja spustila se na ruke, izbacivši svoje zamamno dupe prema meni. 'Jel dobro ovako', zadirkivala je. 'Sjajno', odvratih kratko gutajući slinu. Kleknuo sam iza nje i prstima obje ruke krenuo od stopala, preko gležnjeva i listova naviše. Nekoliko puta prešao sam gore dolje tim istim putem, a ona nije prestajala uzdisati. 'Sad ćemo malo razdvojiti nogice', rekao sam, a kad me i u tome poslušala, krenuo sam prstima stražnjom stranom njenih butina. Došavši na pola puta, podvukao sam prste pod rub haljine i nastavio. Dodirnuo sam mekšu kožu ispod dupeta. Trznula je tijelom prema naprijed i prostenjala. Vratio sam se na početak i još nekoliko puta, sasvim lagano, prošao istu stazu, a ona se sve više spuštala glavom i gornjim dijelom tijela nadolje prema sjedalu.

Odlučio sam zadati joj konačni udarac, pa sam prstima jedne ruke lagano krenuo unutrašnjom stranom butine, uz pratnju njezinih uzdaha. Zavukavši prste pod rub haljine nastavio sam nagore, a ona je reagirala širenjem nogu. Na vrhovima prstiju osjetio sam vrelinu njezinog, pretpostavio sam, dobrano napaljenog međunožja. Grlo mi se osušilo. Zastao sam na trenutak, ne odvajajući prste od tople kože. Želio sam je malo cimati, da pomisli hoću li. Htio sam, naravno... Naciljao sam napamet i vrhom kažiprsta dotaknuo brazdu u koju se zavukla tanka nit string tangi. Podvrisnula je i trznula tijelom toliko, da se auto pod nama zaljujao. Sad više nisam davao upute o položajima, samo sam nekoliko puta prešao prstom gore-dolje po brazdi, osjećajući vlažnost njene ustreptale mačkice. Uzdasi su joj postali kratki i isprekidani, lagano je vrtjela dupetom. Vrhom prsta isčupao sam tangu iz zagrljaja njezinih usmina i, napipavši otvor, zavukao ga u meko, vrelo meso. Prostenjala je bolno, a zatim stala podvriskivati u ritmu kojim sam joj zabijao prst u vrlo usku i vrlo mokru mačkicu. Ševio sam je odmjerenim, dubokim ubodima srednjaka, a onda sam uvukao i kažiprst u pičkicu i nastavio posao. Postepeno sam ubrzavao pokrete, napaljen njenim jecajima. Pičkica je zadovoljno mljackala, gutajući svoju duplu porciju. Drugom rukom sam zadignuo haljinu preko dupeta, priuštivši svom pogledu uzbuđujuću scenu. Podvukavši ruku pod sebe moja klijentica stala je draškati klitoris prstima, ne prestajući stenjati. Stoga sam odlučio ne okolišati više, već sam slobodnom rukom otkopčao prvo remen, a zatim i gumb na hlačama, te na kraju zatvarač. Hlače su popustile pod pritiskom moje uzdignute kare i skliznule nadolje. Oslobodio sam kurac iz bokserica i povukao kožicu preko vrha. Jedna izdajnička kap kliznula je kroz rupicu na vrhu.

Izvukao sam prste iz njezine nasaftane pičkice. Morao sam osjetiti kakvog je okusa, pa sam se bacio glavom prema naprijed, do njenog dupeta. Isplazio sam jezik i, povukavši tangu s mačkice, poškakljao je njime. Prostenjala je i izbacila dupe još više prema meni, oslobađajući mi put do svoje pičkice. Fantastično je mirisala, a kiselkasti okus njene vlažnosti ispunio mi je usta. Lizao sam joj brazdu gore-dolje, zavlačeći vrh jezika svaki čas među vruće usne. Nisam mogao odoljeti, pa sam cijelim ustima obujmio tu njenu sladostrasnu pičku, a ona je stala vrtjeti dupetom od užitka. Jedva sam se suzdržavao. Uspravih se i povukoh tange preko butina nadolje. Gledala me usplahireno preko ramena, ali se nije previše bunila. Uhvatio sam kurac u ruku i približio se skroz njezinom dupetu. Prislonih glavić na brazdu uz njezin duboki uzdah. Nekoliko puta sam ga provozao gore-dolje po njoj tražeći otvor, a zatim sam ga snažnim pokretom tijela stjerao unutra. Koji fantastičan osjećaj... Stao sam je ševiti polaganim ubodima, a ona je ječala, navikavajući se na strani kurac u sebi. Primio sam je za bokove i namjestio malo bolje, a onda sam je stao jebati bržim, snažnijim pokretima. Zavrtjela je dupetom, tijela su nam sudarala u brzom ritmu. Bila je nevjerojatno uska, pičkica joj je pohotno gutala moju batinu, dok smo oboje dahtali poput životinjica. Pumpao sam je tako nekoliko trenutaka, a onda mi je od siline naleta kurac iskliznuo iz pičke. Iskoristila je to da bi se pridigla i okrenula prema meni. Pohotno je ustima nasrnula na moj kurac, strpavši u njih prvo glavić, a zatim i dobar dio batine. Stala se nabadati ustima na njega, držeći se čvrsto za korijen, mljackajući usnama koje su ga svesrdno primale. Izgledala je kao pohotna droljica, što je, kad malo bolje razmislim, i bila. Jebala se tu sa mnom, dok se njezin dragi zabavljao u sali, ni ne sluteći da mu netko kara dragu u, vjerojatno, njegovom autu.

Iako je pokazala da je pravi ekspert u oralnom obrađivanju muškog spolovila, nisam si mogao dozvoliti preranu ejakulaciju. Želio sam ublažiti bol u jajima svršavanjem u nešto puno vlažnije i mekše od njezinih usta. Stoga sam rukama odigao njezinu glavu sa svojeg kurca i približio glavu tim vlažnim usnama, uvalivši jezik među njih. Uzvratila je istom mjerom, jezik joj je bio mali i nekako čvrt dok je vrtjela njime oko mojeg, a unutrašnjost usta ispunjena mirisom mog kurca. Povukao sam haljinu nadolje ogolivši joj ramena. Ostala je samo u svilenkastom grudnjaku, iz kojeg sam već u sljedećem trenutku izvadio dvije kruškolike cice visoko uzdignutih, uzbuđenih bradavica. Počeo sam se igrati s njima, kružiti prstima po kolobarima, utiskujući bradavice u tvrdo meso sisa, a ona je odgovarala snažnijim sisanjem mog jezika. Metode samokontrole sve su više padale u vodu, pa smo se onako spojeni ustima, spustili na sjedalo. Raširila je noge i upao sam među njih, tarući nabrekli kurac preko haljine po pici. Zadignuo sam je i povukao poluspuštene gaćice nadolje. Pomogla mi je zadizanjem nogu i zavapila 'daaaaj.... daaaj mi ga'... Poziv koji se jednoj uzbuđenoj dami ne odbija... Primila je kurac u ruku i nepogrešivo ga namjestila na otvor svoje pičke. Samo je uklizao unutra, uz njezin poluglasni jecaj. Još se malo podvukla pod mene, namještajući se u što udobniji položaj, a onda sam je počeo pumpati brzim pokretima. Obujmila mi je dupe nogama zarobivši me u sebi. Željela je tvrdu jebačinu i ja sam joj to bio spreman dati. Odignunuo sam se rukama, poduprijevši se koljenima o sjedalo, a zatim je stao jebati još žešće. Stenjući, pridigla je glavu prema meni i oept smo se počeli igrati jezicima. U divljem ritmu auto se pod nama opasano zazibao, ali mi je bilo baš svejedno ukoliko bi netko naišao i shvatio šta se unutra događa.

Sise su joj se treskale u pomahnitalom ritmu, stao sam ih loviti ustima, dok je ona sklopljenih očiju cviljela i dahtala pod mojim žestokim nasrtajima. Sisao sam i grizao bradavice, lovio je za dupe i utiskivao nokte u njega, zabadao sam kurac najdublje što sam mogao. Zvuk pljeskanja jaja o njezino dupe raspamećivao me. Osjetio sam kako neću još dugo izdržati pritisak. Legao sam na nju i potpuno je priklještio, pumpajući još žešće. Bolno je jaukala, ali se nisam obazirao ni na to, ni na kapljice znoja koja su klizile niz moj nos i padale po njoj. Uhvatio sam je s obje ruke za dupe i nabio najjače što sam mogao, dok mi je ona vrtjela jezikom po uhu i podvriskivala u njega, zarivšii svoje duge nokte u leđa pod košuljom. Sperma je poletjela iz dubine jaja i stala štrcati u nju, ispunjavajući je vrućim mlazovima. Ona je podvriskivala i vrtjela dupetom, a ja dahtao poput manijaka. Već dugo nisam tako svršio. Sluzava tekućina samo je nadirala u mlazovima, jaja su mi se praznila tolikom silinom, da me sve boljelo. Iako sam svršio, nastavio sam pumpati je nešto sporijim pokretima, a ona mi je svojim glasnim jecajima davala do znanja da ne prestajem. Zbog toga mi je valjda kara i dalje bila tvrda, ne izlazeći van iz pičke. Postepeno sam ubrzavao, pa sam je ubrzo ponovo karao dubokim ubodima, iako ne toliko žestoko kao maloprije. Ustvari se ona počela sama nabijati na moju batinu, obuhvativši me snažno nogama i rukama, tako da sam svoje pokrete usporio do te mjere da je ona preuzela svu inicijativu. Nokte mi je zarila u dupe, stezala me čvrsto nogama, a pica joj se u ritmu njezinih pokreta stezala i opuštala oko mog kurca. Željela je pošto-poto nastaviti, tko zna, vjerojatno nije svršila kad i ja. Iz iskustva sam znao da žene takvog temperamenta to mogu i same, pa je i ovom slučaju moja tvrda kara u njezinoj uskoj pičkici bila dovoljna. Ubrzavla je pokrete, namjerno sam ostajao jedva pomičan, uživajući. Dahtala je i stenjala sve jače, znao sam da joj se približava, ali sam svejdeno još neko vrijeme radio minimalne pokrete skupljajući snagu za finiš, uživajući u skučenom prostoru njene podivljale pičkice. Kad je već došlo do toga da će svršiti, što je manifestirala kratkim, brzim pokretima i isprekidanim vriskovima, zabio sam ga snažno i duboko u nju, a zatim je stao luđački pumpati. Upalilo je istog trenutka, jer je u naletu zadovoljstva uprla nogama u sjedalo i zabola snažno nokte u moja leđa, što mi je pričinilo slatku bol. Stenjala je i bacakala se po sjedalu, svršavajući snažno i dugo, a ja sam je pumpao bez prekida. To mi je pričinilo veliko zadovoljstvo, toliko da sam uskoro opet osjetio nadolazak sperme. Ovog puta trebalo mi je znatno manje.

Nepogrešivom ženskom intuicijom osjetila je to, pa je zadovoljena, ali još uvijek vruća rekla 'svrši mi po sisama'. Oh da, hoću, svakako... Još sam ga nekoliko puta kratko i brzo zabio, kao da ga drkam, a onda ga izvukao i nastavio posao rukom. Željela ga je u šaci, pa sam je opkoračio iznad sisa i pustio je da ga izdrka do kraja. Nije puno trebalo. Sperma je štrcnula i prosula se po njezinom dekolteu. Usmjerila je vrh nadolje ne prestajući ga drkati, pa se sluzava tekućina cijedila po njenim bradavicama i sisama, dok sam ja stenjući praznio jaja. Iscijedila ga je propisno, sise su joj bile prekrivene spermom, a onda je pridigla glavu i stala ljubiti sluzavi vrh, ližući spermu s njega. Stvarno je znala posao. Jedna kap sperme završila joj je u kosi, a kad sam malo bolje pogledao, i na haljini. 'Malo sam te uprljao', rekao sam stropoštavši se na sjedalo. 'Mhmm, daaa...', promumljala je, 'ali se osjećam fenomenalno... stvarno dobra metoda opuštanja'...

- 19:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.06.2005.

riječ - dvije o prvima ...

prve se pamte ...

Prijateljice i prijatelji, kad ste se prvi put susreli sa svojom pišom?!

Elem, prije nego netko kaže 'još jedan idiot na blogerskoj sceni'... Možda je u mom slučaju stvar u tome što sam se vrlo rano upoznao sa svojim pimpačom. Točnije, postao sam ga relativno brzo svjestan, kao uostalom i osjećaja zadovoljstva kad ga pipkaš i dirkaš. Ništa neobično, svi ste prošli kroz tu fazu, kao uostalom i neki moji prijatelji, s kojima sam kolektivno povlačio kožicu gore-dolje preko glavića u našim dječjim sobama, improviziranim nastambama koje smo zvali kolibe, ili pak u sjenci borova frendove kuće, dakako zaklonjeni granama tog vitog drveća. Tema je uvijek bilo napretek: 'Erotike' koje smo posuđivali ispod kreveta mog starog, nečije sestre ili rođake, a najveća kolektivna euforija nastala je kad smo u iznajmljenom playeru frendovog starijeg buraza pronašli video kasetu s 'Dubokim grlom'... Spustivši rolete u pol' bijela dana, svaki u svom kutu njegovog velikog dnevnog boravka dražili smo tek propupale kitice, vrijedno kao vjeverice, razmišljajući o tome kako tako veliki kurac može ući cijeli u ženska usta... Ustvari, ne sjećam se jesmo li baš o tome razmišljali, ali mora da je bilo tako... Da ne spominjem prepričavanja u stilu 'tko je prvi vidio golu cicu ili picu', gdje je naša bujna mašta dolazila do zenita...

Bilo kako bilo, već od tih dana sam, za razliku od mojih prijatelja, imao nešto drugačiju priču, bar po pitanju prvih seksualnih iskustava... Ustvari, ne bih to mogao nazvati pravim 'seksualnim iskustvima', već više 'iskustva sa seksom'. Mrzim lažnu skromnost, pa ću taj dio preskočiti i odmah reći kako me na neki način seks oduvijek pratio... Možda je za to kriv libido mojih staraca, tko će ga sad znati, međutim od najranijih dana svjesnosti spolne razlike između žena i muškaraca bio sam svjedok najrazličitijih situacija koje sadrže neki oblik seksualne aktivnosti... Recimo, legendarna ljetovanja kod bake... Dvije sestre iz susjedstva, tada u naprednim tinejdžerskim godinama, što će reći starije od mene, imale su poriv skidanja preda mnom, kao uostalom i skidanja mene samog... Naše broje igrice u zatamnjenim sobama velike bakine kuće još i s ovom vremenskom distancom izazivaju u meni lijepa sjećanja, he, he... Sjedio bih u svojoj omiljenoj fotelji sa spuštenim šorcom i gaćicama i tvrdo uspravljenog pimpača gledao kako se njihove cice treskaju u polutami sobe. Tako sam, za razliku od poluizmišljenih priča svojih prijatelja, jedini ja doista prvi vidio prave cice i prave pice... Da, vidio... Pipao, čovječe! Njih dvije bi neprekidno hihotale dok sam nespretnim dječačkim prstima ispitivao svaki pedalj njihovih tijela, pokušavajući pronaći tu čarobnu rupicu oko koje se vrti cijeli svijet... Iz nekog čudnog razloga, one su se bojale mog pimpača, više ih je zabavljalo gledati kako se sam igram s njim. Kad je baka nešto kasnije umrla, naše igrice su zauvijek prestale.

Predmet mojih prvih seksualnih želja bile su mahom starije djevojke iz susjedstva ili 'cure iz viših razreda', no dok su moji prijatelji i dalje prepričavali lovačke dogodovštine, ja sam nekako uvijek nabasao na njih... Recimo, Martina, neobično sisata i guzata, mokri san svih dečkiju iz škole. Na jednom od onih stupidnih izleta u neke zagorske toplice mijesio sam te sise u WC-u ugostiteljskog objekta. Prvi pičić u koji sam uvalio prst, prvo jedan, a zatim čak tri, pripadao je Silviji, godinu dana starijoj osmašici. Bila je tu i izvjesna Marijana, koja je iza školske zgrade dopuštala dečkima raznorazne gluposti, pa tako i meni, no nije me baš privlačilo to što ju je svatko mogao ispipati. Jednom sam tako slučajno upao u sobu nekih Talijana u apartmanu u kojem smo ljetovali, taman kad je debeli ćelavi digić trpao rasnu plavojku zguza. Najbolje od svega je što, kad su me ugledali zabezeknutog na vratima sobe, nisu prestali, već je Gianni nastavio zabadati mali, debeli kurac u tu razvaljenu pičketinu, glasno se smijući. Ta slika ostala mi je u glavi jasna kao dan. Zbunjen, pobjegao sam u naš apartman i izdrkao pimpek u WC školjku.

Prvi put pimpek mi je popljugala Ana, frendica moje sestre. Njezin rođendan, prvi srednje, mračni podrum njene vikendice. Prvi put pimpek sam stavio u picu djevojke zvane Danijela. Plaža jednog srednjedalmatinskog otoka, treći srednje. Ništa posebno, čak pomalo iritantno, rekao bih, jer se stalno žalila na kamenčiće u leđima. Poslije su zaredale Ive, Marije, Petre, Anite, Maje, ali sve to pada u zaborav pred onim što me čekalo u četvrtom srednje...